עדייה שפירא- יועצת רוחנית ומנחת - קבוצות סגולה



על כסא ההתעלות בהר שאסטה

  

אל ביתה של ויקטוריה לי - מי שממשיכה את  דרכה של אורליה לואיס ג'ונס המנוחה בהוצאה לאור של ספרי טלוס, הגעתי ביום האחרון לסדנה שעברנו, בקבוצה שנסעה מטעם  ארגון טלוס ישראל להר שאסטה שבארה"ב.

בסוף סדנה  בת מספר ימים, בקבוצה בת 17 נוכחים וויקטוריה, הגענו לביתה.

בימים הקודמים בסדנה עברנו  טיולים וחניכות מעצימות.

חווינו מסעות רוחניים, מסעות בטבע על הר שאסטה ומדיטציות בהן פגשנו את אחינו  ומורינו הלמוריאנים, (הנמצאים בעיר האור טלוס השוכנת מתחת להר שאסטה).

דבר לא הכין אותי לחוויה הרגשית והרוחנית שעברתי בטקס ההתעלות שהיה הפתעה מרוממת וחזקה ששנתה את חיי.

אחרי קריאת הספרים של אורליה, נסיעות למורי הרוחני סאי באבא בהודו, ושנים ארוכות של עבודה והתאמנות פנימית (אימוץ ערכים רוחניים והתרחבות לבי והתעצמות פנימית בתוכי) -  עדיין הופתעתי נוכח כוחו יוצא הדופן של טקס רוחני זה שהביא את חיי לשחרור והתעלות חדשים.

באופן אישי עברתי חווית שיא שלא עברתי מעולם בחיי עד לרגע מיוחד ומיוחל זה...

כשנכנסנו לביתה של ויקטוריה, כבר מהפסיעה הראשונה בה דרכה רגלי במקום הרגשתי אנרגיה חזקה, לבי האיץ את פעימותיו וחשתי סחרחורת קלה.

את פניי פגשה איילת (מנהלת הטקס), שקיבלה את החברים וברכה אותם חרישית, והמטירה נוזל לבנדר על ראשם ועל העין השלישית שלהם, כטיהור וכוון תודעתי לטקס.

כל משתתף הוריד את נעליו בכניסה ותפס את מקומו בסלון היפה והמזמין.

מולנו עמד כסא ההתעלות המעוטר בבדי זהב וצעיף לבן, ולידו מזבח קטן בו הונחו על השולחן קריסטל קוורץ לבן גדול ואבן רוז קוורץ גדולה בצורה לב.

היו לידם גם תמונות של מאסטר ג'רמן הקדוש האחראי על הטרנספורמציה, מאסטר סרפיס בי האחראי על ההתעלות, מאסטר אדמה הכוהן הגדול והאחראי על רשת הקריסטלים בכדור הארץ, ותמונה של אורליה ג'ונס המנוחה (ששימשה כדמות מקשרת בין הלמוריאנים ויושבי כדור הארץ ותקשרה שנים רבות את המאסטרים מעיר האור טלוס).

כל אחד מהמשתתפים על פי תחושת הלב שלו ובזמנו, עלה על כסא ההתעלות, ישב עליו והחזיק בידו את אחד מהגבישים המעצימים על פי בחירתו, או את שניהם.

הוא לקח לעצמו מספר דקות כדי להגיד בקול רם או בשקט מלבו הפתוח - דברים בפני אלוהים, לבקש, להביע כוונה והכרת תודה, בנושאים החשובים להתפתחותו, ושרוצה הוא להתעלות אליהם בחייו.

לכשסיים המשתתף את דבריו, מנחת הטקס ויושבי המעגל שרו 'אום' שלוש פעמים לעיגון האנרגיות ובקשתו של היושב על כסא ההתעלות.

האחראי על טקס ההתעלות במישור הרוחני הוא מאסטר ג'רמן הקדוש אשר מגיע עם הגרסה הניידת שלו של "המאיץ האטומי", המונח מתחת לכסא ההתעלות במישור האתרי, ומשפיע על תאוצת בקשת היושב על כסא ההתעלות.

"המאיץ האטומי" - הינו מכשיר הבנוי מטכנולוגיה של המימד החמישי ומסוגים שונים של קריסטלים, הוא כולל חוגה שניתן להפעילה ולכבותה, האדם היושב על כסא ההתעלות מקבל את התדר על פי רמת התפתחותו ויכולתו לקבל.

סוג זה של טכנולוגיה אינו נגיש עדיין במימד שלנו, ויש לו את היכולת להעלות לכדי שלמות כל אלמנט שרוטט בתדר שהוא פחות מהאהבה הטהורה של הבורא.

במילים פשוטות, כשמגיע זמנם של היושבים על כסא ההתעלות להתעלות, הוא מתמיר את גופם על כל מגבלותיהם ופגמיהם, לגוף אור סולארי נצחי ומושלם, הנושא את ההוד וההדר המתלווים לגוף זה.

כדי שהאדם יהיה מוכן לקבל תשורה זו, עליו להיות מוכן בכל הרמות, וג'רמן הקדוש קובע בעצמו את העוצמה והמהירות שמקבל כל מועמד, כדי להעלות את הרטט שלו לרמה הבאה ללא אי נוחות משמעותית או הפרעה לרמה הנוכחית.

יש לנטר היטב את התהליך מכיוון שאנרגיית ההתעלות מאד עוצמתית.

מעגל המשתתפים יוצר אף הוא מעגל של אנרגיה שמאספת ויוצרת מומנטום של אור מרוכז, המאפשר כוח הגשמה של הכוונות במציאות חייהם בהתאם להבשלתם ומוכנות נשמתם.

כשישבתי והחזקתי את אבן הקריסטל - גנרטור הקוורץ הגדול, הרגשתי איך מכל הכיוונים מושכות אותי אנרגיות, גופי כמו צנח ונמשך מטה בכוח משיכה חזק.

ההתרגשות הרבה וקצב פעימות ליבי המואץ, ליוו אותי כשביקשתי את בקשותיי האישיות והעולמיות.

ביקשתי את בקשותיי מתוך הכרת תודה, וראיתי את הדברים מתרחשים כבר עתה בהווה.

הייתי ברב מימדי והעתיד הפך להווה עבורי.

ביקשתי שפע אישי ומשפחתי, הרמוניה בזוגיות ובמשפחה, מערכות יחסים טובות וחברויות הרמוניות ואמיתיות, שחרור מלא בחיי, וחופש מול משפחת המוצא שלי. ביקשתי תודה על הספר שכתבתי שמפיץ ערכים כגון אהבה, אמת, שלום, אי-אלימות, צדק ואבחנה נכונה.

ספר שמרחיב את אורם ותודעתם של הקוראים ועוזר במעבר למימד החמישי בפלנטה ארץ.

ביקשתי תודה מהמורים והמדריכים שמלווים את חיי בכל המימדים.

התדר  בחדר היה מדויק ובהיר, חשתי את התפוצצות האור, את הישויות שליוו והתכנסו מממלכות רבות ומפלנטות ומערכות שמש נוספות.

חוויתי והרגשתי את אהבתם, תמיכתן ונחמתן.

הייתי ראויה, מוכתרת בהתעלות אל המדרגה הבאה של התפתחותי - שירות מלא ונתינה לעולם.