עדייה שפירא- יועצת רוחנית ומנחת - קבוצות סגולה



'אל-מוריה' - המאסטר מהר שאסטה
 
היום הגדול הגיע, נורית חברתי ואני הגענו לשדה התעופה לוד בישראל והיינו בתחילת מסע אל הלא נודע. ההחלטה להצטרף למסע להר שאסטה שבארה"ב עם ארגון טאלוס ישראל הייתה מהירה, ספונטאנית וחדורת התלהבות. נורית חלמה על המסע הזה שנים רבות והיה זה עבורה הגשמת חלום. באשר אלי, הודרכתי לצאת למסע על ידי מורי סאי באבא שהתגלה לי בחיזיון וביקש ממני לפני מותו בחודש אפריל האחרון, להגיע עם נורית להר שאסטה. כמובן שאז לא ידעתי שמורי יעזוב את העולם דבר שהפך את נסיעתי למשמעותית כמו מתנת פרידה אחרונה שנתן לי לפני עזיבתו את גופו הפיסי והחיים עלי אדמות.
הגענו לשדה התעופה, יואבי (בעלה של נורית) עמד איתנו בתור למסירת המזוודות ופינק אותנו בקפה. כשהגענו למסור את המזוודות גילינו ששתי המזוודות שלנו שוקלות 19 וחצי קילו, ראיתי בכך סמל לתאומות והתאמה למסע דרך צירופי המקרים רבי המשמעות של אלוהים.
עלינו למטוס אחרי שיחה קצרה וקניות ב"דיוטי-פרי", ושיחה עם איתן. הדברים התרחשו מהר. ידענו שמצפה לנו טיסה ארוכה של 13 שעות ואז החלפת טיסה בפילדלפיה, טיסה נוספת של 6 שעות לסן פרנסיסקו, ונסיעה במכונית עם איתן 5 שעות לשאסטה וילג', למרגלות הר שאסטה. במטוס ליוותה אותי שלווה מדהימה. הצלחתי לישון 5 שעות ואז התעוררתי והאוויר היה ספוג בהשראה. מורי סאי באבא הופיע בלוויית מאסטר רוחני נוסף, שאותו לא הכרתי קודם. סאי באבא מסר לי שהמסע להר שאסטה הוא מתנה מדהימה שניתנה לי ולחברי המסע (17 במספרם).
התמונה הבאה שראיתי שהמסטר החדש מניף שני ספירים כחולים ומנצנצים, בעלי פאות רבות מעל הראש שלי ושל נורית בשדה ההילה שלנו וכמטר מעל ראשנו.
הספירים בצבע כחול תכלת בהיר וזך החלו מסתובבים על צירם בתנועה סיבובית איטית משמאל לימין וסוגרים אותנו במעטפת כדורית מהראש עד מתחת לכפות הרגליים.
המאסטר החדש הסביר לי בתודעתי שהספירים שטמן בשדות ההילה שלנו, יוצרים שדה הגנה אשר מגביה את תודעתנו למימד החמישי ומעניק לנו מעטפת של הגנה וכוחות חיים.
זהו שדה הגנה מיוחד אמר, שיגן על גופכן וישמור עליכן מעייפות ומקשיי הדרך במסע, ויפצה על  הבדלי השעות והמרחב שאתן עוברות בטיסה.
לאחר שסיים לדבר התחלפה התמונה בתודעתי וראיתי את הר שאסטה, ועליו מאסטרים, חוצנים, גמדים, ענקים וישויות אור, העומדים בהמוניהם ופורסים את ידיהם אלינו. התחושה שקיבלנו היא גל של אהבה וקריאת לב: "בואו אלינו, אהובים יקרים, אנו אחיכם ומוריכם המחכים לשובכם הביתה, כדי לקבל ברכה ועוצמה בשינוי כדור הארץ ומעברו לעידן אור חדש.
 
את המאסטר החדש 'אל מוריה' פגשתי שוב בהמשך המסע כשביקרנו במעיינות סטיוארט, מקום בו עברנו תהליך טהרה לפני עלייתנו להר שאסטה. אחרי טבילה במי גופרית באמבטיות, סאונה וטבילה חלקית במי מעינות קרים (מי שלגים שלא העזתי להיכנס אליהם בכל גופי), נכנסתי לחנות המזכרות של המקום וראיתי שם תכשיטים, קריסטלים, ומיני מתנות אחרות. את תשומת ליבי משכו במיוחד גלויות מקסימות של מאסטרים מעיר האור טאלוס שבהר שאסטה (שמתקיימת במימד חמישי), ותמונות של מאסטרים נוספים, ביניהם - המורה שלי סאי באבא המופיע עם חיוך ענק על פניו. ראיתי גם תמונה אחרת של מאסטר רוחני הלובש בגדים בצבע כחול מלכות וכובע הודי על ראשו שבמרכזו אבן גדולה של ספיר כחול (בעל פאות רבות ומנצנצות). כשהפכתי את הגלויה לצידה השני היה כתוב עליה באותיות גדולות באנגלית: "אל מוריה".
 
אל מוריה - המאסטר הגדול מהמאה ה- 19, היה כוהן הודי אשר הדריך את עבודתה של הלנה בלבצקי (מיסדת התיאוסופיה( ויצר את הספרים שכתבה.
אורליה לואיז ג'ונס כתבה בספרה - "שבע הלהבות המקודשות" (כך נודע לי בהמשך המסע), שמאסטר אל מוריה שייך להירארכיה הגדולה של אחוות היהלום שבלב.
פעילותו לשירות החיים היא לשמור ולהגן על המרכז הרוחני כמרכז הלב של תנועת הדתות בעולם, להגן על כל רעיונות האל של הגזע האנושי ולהעצים את צמיחתם והתפתחותם.
הוא ראש המועצה הדרג'ילית, של האחווה הלבנה הגדולה בהודו. כוהן הקרן הראשונה של רצון האלוהים ומגלם ערכים של אומץ, אמונה, אינטואיציה, עוצמה-כוח נצחיים, ביטחון עצמי - אלו הן איכויות של האב האלוהי. הוא היה גם התגלמות של אברהם אבינו, מלכיאור, אחד משלושת החכמים שנכחו בלידת ישועה, המלך ארתור ועוד...
הסמלים שמייצגים אותו הם להבה כחולה, יהלומים וספירים כחולים על המזבח.
מאסטר אל מוריה התגלה אלי בחנות המזכרות והתרגשות גדולה מילאה אותי.
הוא חשף את זהותו בפניי אחרי ביקורו במטוס, וליווה אותי לאורך כל המסע והחניכות הרוחניות שעברנו.
אחד המסרים שהעניק לי במסע היה:
 
"משימתך בעזרתי היא להמשיך לעזור לאנשים להתיר חסימות ולהוביל את חייהם לרצון הגבוה שלהם, והמפגש עם האל.
את עצמך תלמידה של ערכי שנים רבות, אך רק כעת הורשתי להתגלות בפניך בשלב מתקדם זה של ייעודך הרוחני. אעזור לך גם לכתוב ולהעביר ידע רוחני לאנשים בעולמכם כדי להעלות את האדמה למימד גבוה יותר ולהתעלות למדרגת אור חדשה, ולהחזיר את כדור הארץ ל"תדר למוריה" שפעם ידעה, אך ממנו ירדה ואותו פספסה.
אני עוזר לכם להשיב את כדור הארץ להיות כוכב חופשי ומאוחד.
סבלתם כבר מספיק, אנו מזמינים אתכם כעת לבחור נתיב מלא שמחה.
אנחנו מאסטרים מהעיר טאלוס - סללנו לכם את הדרך לשם, כדי שיהיה לכם הרבה יותר קל, רק פיתחו את הלב לאהבה ולביטחון באל, זו דרככם לאור, דעו גם את כוחה של מילה והשתמשו בה כהלכה, הימנעו משימוש במילים לרעה, דברו באהבה וחמלה או שיתקו באהבה וחמלה." (מאסטר אל מוריה)
 
מאסטר אל מוריה נחשף אלי כל יום מאז, וגם כעת עם שיבתי לישראל אני מודה לו למורה החכם שכופף עלי משמעת רבה שמבטאת אהבה ואכפתיות רבה כלפיי וכלפי האנושות.